wtorek, 26 stycznia 2016

Rozdział 9 ,,Wizyta u dyrektora"

Charlie
- Usiądźcie sobie. - oznajmił dyrektor wskazując na 2 krzesła naprzeciwko jego biurka
Wykonaliśmy polecenie i zaczęliśmy rozmowę.
- Dlaczego wyszliście ze szkoły? - spytał
- Musieliśmy pomóc koledze. - odrzekłem
- Kolega jak potrzebuje pomocy niech zadzwoni do rodziców. Uczeń nie ma prawa wychodzić sam ze szkoły. A jeśli by coś się stało?
- No dobrze, przepraszamy...
- Niestety będę musiał zadzwonić do waszych rodziców.
- Nie! Niech pan tego nie robi! - krzyknęła Katie
- Ty moja droga, już sobie dużo nagrabiłaś.

Katie
- O czym pan mówi? - spytałam
- Widziałem ciebie trzymającą w ręku papierosa. Uważasz to za odpowiednie zachowanie?
- To nie tak jak pan myśli!
Dyrektor musiał mnie zobaczyć wtedy gdy zabrałam Leo papierosa. Pomyślał, że to ja pale. Ja nie pale i nie popieram tego. Tylko jak mu to powiedzieć? Nie mogę wkopać Leondre.
- A jak jest pani Clark?
- Nie wiem jak to panu wytłumaczyć.
- Bo tu nie ma co tłumaczyć. Widziałem to na własne oczy. Nawet zrobiłem zdjęcie.
Wyciągnął telefon z kieszeni i pokazał mi fotografię, na której było widać jak trzymam w ręce fajkę.
- Nie może mi pan robić zdjęć! Nie wyraziłam na to zgody!
- Ależ mogę. Wykorzystam to jako dowód a potem usunę.
- Musi pan w tej chwili to usunąć! - wtrącił się Charlie
Dyrektor usunął zdjęcie, lecz kątem oka dostrzegłam jak skopiował zdjęcie do schowka. Nie chciałam jednak dalej drążyć kłótni.
- Dobrze, możemy już iść? - spytałam
- Idźcie, ale później i tak przyjdziecie tu z rodzicami.
Co za wredny facet - pomyślałam

Każdy kto przeczytał zostawia po sobie ślad :D
Spokojnie, spokojnie obiecuje, że zacznę pisać dłuższe rozdziały XD

1 komentarz: